2008年9月24日 星期三

Day 6 ~ 15-07-2008 星期二 晴

心齋橋→難波→關西空港→香港

今天要乘國泰CX507 18:10班機回香港,早上到難波,逛黑門市場高島屋百貨,在黑門市場入口附近,見到麻雀館寫著三人打,有趣,不知是什麼意思呢?





























黑門市場走廊寬闊乾爽,很好走,蔬果海產都很新鮮,熟食吸引,作為家庭主婦,真的想捧一大袋走,可惜我今天是遊客!





























進來時見到比香港便宜得多的小包裝十穀,本想在臨走時買些回港,可是最後從另一邊出口走了,行到老遠才記起,後悔得很,唯有下次再來吧。

中午的高島屋超多人,除了一家西餐廳外,其餘的食店都坐滿食客,門外排著人龍,空調又弱,我們都不想等,轉到地下街的摩斯漢堡吃熱狗,見有新發壳宇治金時,因為今個旅程還沒吃到,以為執到寶,買了一個,原來比岡山後樂園的白桃雪糕更難吃,氣死我!















回酒店前在BEAMS又買到一件T恤,高高興興取行李乘車出機場去。

在機場的商店找到友人托買的和歌山豚骨湯拉麵,又買了柿葉壽司上機吃,國泰的飛機餐實在超難吃啊,幸好有後備食物,才不致餓著回港呢!

7 則留言:

lau2tang 提到...

恭喜!滿師喇~

匿名 提到...

引死人咩 ... 攪到人想出發 ...... @_@

maymay 提到...

劉鄧師傅:仲未有耐滿師,仲要跟妳學野呀~

lala:我都俾妳d京都篇引死啦,攪到我....十一月就要出發喇! ^_^

largeheadboy 提到...

食好住好
好想跟你地咁樣走一轉呀!
寫遊記真係造福後人啊~~

maymay 提到...

大頭哥:
你走埋十二月個轉先啦,咁多心~
我睇人地d遊記都受惠唔少,梗係要貢獻下啦~

匿名 提到...

我覺得回程時買定壽司上機食, 係一件好好開心的事. ^^

既然想出發, 其實咪走一轉囉~

maymay 提到...

小彭:
d飛機餐咁難食,必定要有後備食物啦~
嘻嘻,已經準備就緒!